Lovely Item
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lovely Item

Ouran High School Host Club, Een Nederlands forum
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Regels RPG

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Laila-chan
Shadow King
Laila-chan


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden
Registration date : 23-10-07

Regels RPG Empty
BerichtOnderwerp: Regels RPG   Regels RPG Empty1st november 2007, 19:30

Minna!

Ik heb regels toegevoegd voor de RPG zodat het ook leuk blijft!

1. Hou het voor elke leeftijd!

2. Geen invloeden uit andere Anime's/TV series enz. Ze gebruiken mag wel, een soort Lucky Star idee maar het moet niet zo zijn dan op eens een personage een ninja is die 1000 mensen moet doodde anders wordt zijn volk vermoort ofzo, We gaan ook niet met een ruimteschip naar de ruimte toe of nog een voorbeeld: Je kunt niet opeens Vectors krijgen, Het onderwerp is Ouran koukou host bu, houd je aan deze Anime onegai, een beetje afwijken mag het hoeft niet strikt maar het moet niet te extreem worden. Een magical Girl invloeden vind ik goed.

3. Niet Schelden

4. Gebruik van plaatjes in je post om een actie te verduidelijken mag, maar maak het niet te zwaar, en daar mee bedoel ik bijvoorbeeld en toen deed Laila dit *plaatje van iemand die staat te wachten hier* maar ze bedacht zich en deed dit *plaatje van de volgende actie*

5. Onthoudt! Een OC is een zelf verzonnen personage, als een personage de jouwe niet mag dan is dat niet persoonlijk bedoeld! De personages zijn personages, de gene die ze verzonnen hebben/zijn zijn meestal een stuk anders

6. Iedereen moet 2 personage's zijn, een OC en een Original Character, anders komen we nooit aan de personage's

7. Houdt het een taal, de taal van deze RPG in Nederlands, hou het ook zo,
Engels, is toegestaan (aangezien twee van de OC's uit Engeland komen kan ik het niet weigeren) hou het enkel ook in het Engels beschaafd en geef zo nodig vertaling.
Japans, ik neem aan dat bijna niemand hier vloeiend Japans spreekt, daarom zijn kleine woordjes als nani, anou enz. toegestaan, mocht je hele zinnen in het Japans willen zeggen is dit toegestaan geeft enkel vertaling
Andere talen: Zijn toegestaan als ze dezelfde regels als bij het Japans volgen, geef gewoon vertaling.

Als je vindt dat iemand de regels overtreed meld ze dan bij een mod of admin, dank u

Bedankt voor het lezen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/lovelyitem
 
Regels RPG
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regels!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lovely Item :: Offtopic :: RPG-
Ga naar: