Lovely Item
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lovely Item

Ouran High School Host Club, Een Nederlands forum
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Licenend

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Laila-chan
Shadow King
Laila-chan


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden
Registration date : 23-10-07

Licenend Empty
BerichtOnderwerp: Licenend   Licenend Empty28th oktober 2007, 19:04

De Ouran anime is door FUNimation Entertainment gelicenend, De serie staat gepland voor voorjaar 2008 en zal in Amerika op DVD verschuinen het gaat ongeveer hetzelfde als bij the melancholy of Haruhi Suzumiya DVD's, Dat je kan kiezen tussen de Japanse audio en de engelse,
Of de Anime ook direct op de TV komt blijft een vraag, aangezien de anime hinten naar Yaoi heeft, dat Ouran ooit in de EU komt moet nog even een droom blijven,

Maar ja, wat vinden jullie ervan dat ze een engelse versie van Ouran gaan maken? Ik heb het liever gewoon Japans maar dat vidn ik bij elke Anime, ik hoop wel dat ze de DVD beter uitgeven dan Haruhi Suzumiya, de subs bij die DVD nemen de helft van het beeld in beslag waardoor je niet het hele scherm kan zien
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/lovelyitem
Storywriter.raven
Manager
Storywriter.raven


Aantal berichten : 26
Leeftijd : 30
Woonplaats : Onder mijn kussen - Biddinghuizen
Registration date : 27-10-07

Licenend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Licenend   Licenend Empty28th oktober 2007, 20:36

Ik weet het niet, ik vind de japanse stemmen erg leuk, en bij zoveel animes die in het engels gedubbed worden raken de stemmen veel van de originaliteit kwijt(note, Naruto's Sasuke in het engels xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://storywriter-raven.deviantart.com/
Sakura-chan
Manager
Sakura-chan


Aantal berichten : 87
Leeftijd : 33
Woonplaats : Landgraaf
Registration date : 28-10-07

Licenend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Licenend   Licenend Empty29th oktober 2007, 20:02

Storywriter.raven schreef:
Ik weet het niet, ik vind de japanse stemmen erg leuk, en bij zoveel animes die in het engels gedubbed worden raken de stemmen veel van de originaliteit kwijt(note, Naruto's Sasuke in het engels xD)
XD Naruto zelf dan op de nieuwe Dub XD Believe it~ Gawt i hate it when he says that, Dattebato is zoveel leuker X3
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila-chan
Shadow King
Laila-chan


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden
Registration date : 23-10-07

Licenend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Licenend   Licenend Empty13th november 2007, 20:11

Nou, FUNimation heeft toch wel mooie titels op zijn naam zijn, zoals FMA en Hell Girl en ik moet zeggen dat ik als een zo gehete dub-hater toch vind dat ze een mooi staaltje werk vericht hebben aan de series die al af zijn, ik vind dat we moeten wachten en zodra ik nieuws heb zal ik het jullie laten weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/lovelyitem
Gesponsorde inhoud





Licenend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Licenend   Licenend Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Licenend
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lovely Item :: Ouran Koukou host bu :: Anime-
Ga naar: